.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک مازندرانی قائم مقام دانشگاه پیام نور کشور شد
یک مازندرانی قائم مقام دانشگاه پیام نور کشور شد

حسن زیاری که با کنار رفتن از مدیرعاملی راه آهن جمهوری اسلامی ایران به ریاست دانشگاه پیام نور منصوب شد همکار سابق خود در وزارت راه یعنی سعید حسامی را به عنوان قائم مقام دانشگاه پیام نور منصوب کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، حسن زیاری پس از ترک مسئولیت خود در راه آهن جمهوری اسلامی ایران نزدیک یکسال است که از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری کابینه دهم به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور منصوب شده و اکنون پس از یکسال از مسئولیت دانشگاهی اش همکار سابق خود یعنی سعید حسامی که پیش از این مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بود را به عنوان مشاور و قائم مقام رئیس دانشگاه پیام نور منصوب کرده است.

حسامی از نظر تحصیلات دانشگاهی مقطع لیسانس را در رشته راه و ساختمان دانشگاه مازندران گذرانده و دارای فوق لیسانس عمران گرایش راه و ترابری از دانشگاه علم و صنعت ایران است. سعید حسامی دکتری مهندسی عمران گرایش راه و ترابری را نیز در دانشگاه علم و صنعت ایران سپری کرده است.

همچنین در کارنامه مسئولیتی سعید حسامی ریاست سازمان نظام مهندسی مازندران و عضویت در هیئت علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل دیده می شود .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ahmad reza 24 مهر 1389
انشأالله که خیر باشد ، در شخصیت آقای حسامی که شکی نیست ولی‌ در سوابق ایشان کارنامه درخشانی دیده نمی‌شود ایشان بدون هیچگونه سابقه‌ اجرایی یه دفعه شد مدیر هواپیمائی که تمام اشکالات سیستم را به بهانه تحریم میگذاشت قبل از هواپیمائی هم که در نظام مهندسی‌ مازندران بود متاسفانه با سیاستهای نا درست و بها دادن زیاد به یک سری همکاران خاص که از نزدیکان ایشان بودن جو بسیار متشنجی ایجاد شده بود ، انشأالله که در آینده شاهد عملکرد مثبت ایشان باشیم.
نا شناس 25 مهر 1389
به امید موفقیت مارنی ها در پست های کلیدی کشوری - تبریک
در اظهار نظر فرد فوق به استحضار می رساند مگر سایر استانها افراد مرتبط فرستادن مرده وزیر است سابقه ندارد حال به مازنی رسید شهر عوض شد هرچند سوابق و مدرک مورد نیاز را دارد .
امین 25 مهر 1389
کی گفته ایشان مازندرانیه؟ سوابق چندان درخشانی ندارد و فقط بعلت هم دانشگاهی ریس جمهور بوده مسیولیت گرفته نه با تواناییشان.
نا شناس 25 مهر 1389
بنده یک شهروند مازنی هستم و بدان افتخار میکنم اما از اقایانی که مهر هم استانی دارند ولی عرق به موطن ندارند و فقط به موفقیت و کامیابی خود میاندیشند بسیار متنفر هستم از این دسته اقایان در سطح ملی کم نداریم بنابراین نظرم این است به این اقایان دلخوش نکنید نه بدرد منطقه و نه بدرد کشور نمیخورند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.